1. Cum pot comanda/rezerva un produs?

  • Înregistrați-vă pentru a acumula puncte de loialitate si a beneficia de toate serviciile disponibile.
  • Alegeți produsul din categoria dorită.
  • Apăsați butonul “Adaugă în coș”
  • Deschide coșul de cumpărături.
  • Alegeți cantitatea dorită
  • Aplica punctele de loialitate (dacă sunt disponibile)
  • Marcați câmpul necesar dacă doriți ca Operatorii să ia legătura cu Dvs (în caz contrar comanda va fi procesata si livrată)
  • Selectați datele necesare pentru livrare.

2. Cum pot găsi disponibilitatea unui produs în farmaciile Elody?

Aveți posibilitate să căutați orice produs în farmaciile Elody, accesând pagina produsului, tab, Disponibilitatea în farmacii.


3. În caz că nu găsesc produsul dorit pe farmacie.md ce fac ?

Poți apela Call Center, la tel 022106688  pentru a primi o informație exactă și o orientare spre cea mai apropiată farmacie Elody, pentru a găsi produsul de care ai nevoie.


4. După ce fac comanda în cît timp pot ridica comanda ?

La etapa de selectare a metodei de livrare, la selectarea farmaciei dorite va fi afișată ora de afișată de la ce oră și la ce dată puteți ridica comanda Dvs.


5. Cît timp se păstrează comanda în farmacie ?

Comanda Dvs va fi păstrată în farmacie timp de 10 zile. Dacă doriți să o păstrăm o perioada mai mare Vă rugăm să ne contactați la tel 022106688


6. DE CE ÎN UNELE FARMACII EXISTA PREȚURI MAI MICI CA PE SITE?

Atenție: va atragem atenția că periodic în unele farmacii se fac reduceri în urma cărora prețul produselor poate fi mai mic ca cel afișat pe pagina web.

astfel va rugam sa verificati dacă nu există o reducere specială în farmacia din care doriți sa achizitionati produsul dorit. 


7. Care sunt avantajele Programului de loialitate?

Acumulând un număr de puncte, acestea pot fi utilizate la comandare produselor valoarea cărora este prezentată în puncte.


8. Cum pot acumula puncte de loialitate?

Punctele se acumulează automat în contul dvs la efectuarea unei comenzi și ridicarea acesteia cu succes.


9. Unde pot vedea câte puncte pot acumula și cîte am acumulat până acum?

La comandarea produsului acesta are afișat costul produsului și câte puncte pot fi acumulate la comandarea produsului în cauză. Punctele de loialitate acumulate sunt afișate în contul personal și mai jos de acesta.


10 Cum pot utiliza punctele acumulate?

Punctele acumulate pot fi utilizate la procurarea produselor conform costului acestora în puncte. În caz că aveți un număr suficient de puncte la accesarea coșului veți avea posibilitatea de aplicare a punctelor dvs..


11. Ce se întâmplă cu punctele acumulate atunci când anulez comanda efectuată?

La anularea comenzii Dvs punctele de loialitate vor fi extrase din contul dvs.


12. Unde pot găsi informații despre promoțiile în curs de desfășurare de pe Farmacie.md?

Informații despre Promoții pot fi găsite mereu pe prima pagină sau pe pagina produsului sau Campanii Promo.


13. CUM POT FACE UNELE SUGESTII CU PRIVIRE LA CALITATEA DESERVIRII?

Puteţi utiliza una din următoarele modalităţi să ne  informaţi la adresa de email [email protected]